05 april 2017

Cedeo-erkenning voor De Denkacademie

Cursisten zien door het enorme opleidingsaanbod vaak door de bomen het bos niet meer. Hoe maak je dan een verantwoorde keuze uit het overweldigende trainings-aanbod?

Aanbieders met het Cedeo-keurmerk moeten voldoen aan strikte beoordelingscriteria, en er ligt een grondig klanttevredenheidsonderzoek aan ten grondslag. Zo moet minimaal 80 procent van onze klanten en opdrachtgevers ’tevreden tot zeer tevreden’ te zijn over de dienstverlening, de samenwerking en de behaalde resultaten. Een van de deelnemers zei het volgende over een training: “De training was mooi op maat. Onze eigen casuïstiek kwam goed aan bod. Naast dat we veel leerden, hebben we ook gewerkt. Concrete zaken die we binnen onze organisatie graag veranderd wilden zien, hebben we meteen aangepakt”.

In het Cedeo-rapport stond ook het volgende: “Negentig procent van de respondenten is (zeer) tevreden over hun [De trainers van De Denkacademie, red.] inhoudelijke en didactische kwaliteiten. Men vond hen professioneel, inhoudelijk en didactisch bekwaam, levendig, enthousiast, helder in hun uitleg, humorvol en in staat om de vinger op de zere plek te leggen en op een respectvolle manier feedback te geven”.

Met het Cedeo-keurmerk weten cursisten zeker dat ze bij De Denkacademie kwalitatief uitstekende trainingen volgen.