Wat vinden klanten van onze cultuur?

2020 is voor ons het Jaar van de Samenwerking. Tijd dus voor een evaluatie van onze manier van samenwerken, zowel intern als extern. We zijn hieraan begonnen in een denksessie met onze klanten. Want wie anders dan onze klanten kunnen beter beoordelen wat er goed gaat? En wat er beter kan?

Onder de bezielende leiding van Pieter Hilhorst hadden we een boeiende bijeenkomst die tips, complimenten én bijzondere inzichten opleverde. Zo zei men, gevraagd naar met welke kunstvorm klanten de Fabriek associëren, onder andere: “Bach”, “Fotografie” en “Eerder Van Gaal dan Cruijff”. Herkenbaar?
 
Belangrijk element in elke samenwerking is natuurlijk de organisatiecultuur. Ook onze Cultuurkaart hebben we samen met onze klanten tegen het licht gehouden. Helderheid, plezier, betrokkenheid en daadkracht zijn waarden die onze klanten duidelijk terugzien in onze cultuur.
 
Met de opbrengst van deze klantsessie (dank weer aan onze trouwe klanten voor het denkwerk), en de opbrengst van de gesprekken die we intern over onze cultuur hebben maken we een 2020-versie van onze Cultuurkaart. Hierover later meer!  

Klik op de afbeelding om te vergroten: 

Meer weten?

Meer weten over werken aan cultuur? Neem contact op met Anouk Mulder, Chef Onderwijs.